Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zakup i dostawa żywności do stołówki szkolnej
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- Przemyśl
- Miasto
- Przemyśl
- Ulica
- ul. Franciszka Smolki
- Numer budynku
- 10
- Termin składania ofert
- 2022-12-21 23:59
Zakup i dostawa żywności do stołówki szkolnej
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości poniżej 130.000 złotych
NAZWA ZADANIA
Zakup i dostawa żywności do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Markiana Szaszkewicza
Zamawiający:
Zespól Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Markiana Szaszkewicza w Przemyślu
ROZDZIAŁ I
ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2
Im. Markiana Szaszkewicza
Szkoła Podstawowa nr 17
w Przemyślu
2. Adres do korespondencji:
37-700 Przemyśl
ul. Smolki 10
e-mail: zso2@um.przemysl.pl, tel. 166785347
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego wartość szacunkowa jest niższa niż 130.000,00 złotych.
Rozdział III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. M. Szaszkewicza, ul. Smolki 10, 37-700 Przemyśl określonych opisem przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. M. Szaszkewicza w Przemyślu okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023 r. w zakresie opisanym szczegółowo w specyfikacji rzeczowo - ilościowej zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Dopuszcza się produkty równoważne w stosunku do przywołanych. Produkt równoważny zgodnie ze swoją definicją musi posiadać parametry nie gorsze niż produkt wskazany przykładowo przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same walory jakościowe co podany przykładowy.
3. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika, transportem i na koszt Wykonawcy.
4. W przypadku otrzymania produktu o niewłaściwej jakości handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie.
5. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i niezwłocznie wymienić produkt, który nie spełni wymagań jakościowych na wolny od wad na własny koszt.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia dostawy mniejszej lub większej ilości produktów. Wykonawcy nie będą przysługiwały wtedy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
7. Cena artykułów żywnościowych , wskazanych załącznikiem nr 1 powinna zawierać:
1.koszt towaru
2.koszt opakowania
3.koszt dostawy do zamawiającego
8. Wybór oferty najkorzystniejszej: Kryteria oceny :
- cena (100 %)
9. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest Iwona Wota tel.: 695 042 414 .
10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe jeżeli zapytanie jest udostępnione na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
11. Dostawy towarów winny być realizowane nie później niż następnego dnia od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
12. Oferty należy składać w formie elektronicznej w formie zeskanowanych dokumentów na adres: e-mailowy zso2@um.przemysl.pl lub osobiście w sekretariacie szkoły.
Miejsce i termin składania ofert
1) miejscem składania ofert jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Markiana Szaszkewicza w Przemyślu;
2) oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres: 37-700 Przemyśl, ul. Smolki 10, z wyraźnym oznaczeniem postępowania;
3) termin składania ofert: do dnia 21.12. 2022 r., do godziny 14:00.
1. Otwarcie ofert
1) miejscem otwarcia ofert jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Markiana Szaszkewicza w Przemyślu;
2) termin otwarcia ofert: 21.12. 2022 r. o godzinie 14:30;
3) otwarcie ofert jest jawne;
4) podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Oferentów, a także informacje dotyczące ceny.
2. Pozostałe informacje
1) Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity:Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.zm.);
2) Oferent, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
3) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania,
b) zamknięcie postępowania bez wyboru,
c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny,
d) unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Piotr Pipka,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w ZSO nr 2 w Przemyślu jest Janusz Szostek, kontakt: adres e-mail: iodedukacja@um.przemysl.pl, telefon: 511 143 793,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym postępowanie zostało przeprowadzone,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,*
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,**
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
i) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
j) w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Przemyśl,12.12.2022 r.